چرا کسبوکارهای آنلاین به استراتژی نیاز دارند؟
.بدون استراتژی، کسبوکار شما محکوم به شکست است
آنلاین شدنِ یک کسبوکار به طور غریزی در دل خود مفاهیم بهینهگی، بهرهوری و بهبود را دارد. یک کسبوکار دیجیتال میتواند با حداقلها شکل بگیرد و اگر با تصمیمات استراتژی-محور عمل کند، با شتاب بسیار زیاد به موفقیتهای بزرگ دست یابد. پس در یک بیزینس آنلاین میتوان با مدیریت بهینه منابع (مالی و انسانی) برای دستیابی به اهداف خود بهتر از سایرین عمل کرده و تخصیص بهینه منابع موجود در راستای اهداف تعریف شده را با تدوین و اجرای استراتژیهای جامع عملی کرد